Haku löysi 2 tulosta
- Su Maalis 29, 2015 9:39 am
- Keskustelualue: Esipesu & Pesu
- Aihe: Hyvät "Marketti-Shampoot"
- Vastaukset: 70
- Luettu: 45481
Re: Hyvät "Marketti-Shampoot"
Minä tuota auto+ shampoota pullollisen käytin. Ihan hyvä shampoo, ei vaan kauhean riittoisaa. " Liuota 2-3 korkillista shampoota n. 10 litraan vettä " aika iso korkki kuvien perusteella, oisko jotain ~30ml eli yhteen pesuun menee 90ml eli tarjouksessa ollessaankin pesukerran hinnaksi tule...
- La Maalis 28, 2015 11:28 am
- Keskustelualue: Esipesu & Pesu
- Aihe: Hyvät "Marketti-Shampoot"
- Vastaukset: 70
- Luettu: 45481
Marketti pesuaineet
Ajattelin että olisi hyvä tehdä ketju marketti kamoista mitkä käy lähes yhtä hyvin kuin detailing kauppojen aineet. Enemmän tavallisen tallaajan tuotteita. Vaikein osuus olisi löytää vaha ystävälliset aineet ja tietenkin aineissa saisi olla kohtuullinen hinta/teho vastine... Tiedän lähinnä mitkä vie...