Haku löysi 2 tulosta
- To Heinä 24, 2014 6:23 am
- Keskustelualue: Esipesu & Pesu
- Aihe: Painepesurin pumppu
- Vastaukset: 4
- Luettu: 1950
Re: Painepesurin pumppu
Toki olisin tilannut tuohon hintaan mutta 75$ oli toimituskulut ja 3xventiilit n.60$ .Älytön toimituskuluhinta kun ventiilit /osat tulisi kirjeessä 
- Ke Heinä 23, 2014 8:44 pm
- Keskustelualue: Esipesu & Pesu
- Aihe: Painepesurin pumppu
- Vastaukset: 4
- Luettu: 1950
Painepesurin pumppu
Onko kenelläkkään tietoa tai myydä osia cat pumps pumppuun? Omassa pumpussani venttiilit fuskaa ja jenkeistä tilattuna kulut aivan älyttömät(75$)Pumpuun käy cat pumps 310-340 osat