Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja korkki61
To Heinä 24, 2014 6:23 am
Keskustelualue: Esipesu & Pesu
Aihe: Painepesurin pumppu
Vastaukset: 4
Luettu: 1950

Re: Painepesurin pumppu

Toki olisin tilannut tuohon hintaan mutta 75$ oli toimituskulut ja 3xventiilit n.60$ .Älytön toimituskuluhinta kun ventiilit /osat tulisi kirjeessä :megashcok:
Kirjoittaja korkki61
Ke Heinä 23, 2014 8:44 pm
Keskustelualue: Esipesu & Pesu
Aihe: Painepesurin pumppu
Vastaukset: 4
Luettu: 1950

Painepesurin pumppu

Onko kenelläkkään tietoa tai myydä osia cat pumps pumppuun? Omassa pumpussani venttiilit fuskaa ja jenkeistä tilattuna kulut aivan älyttömät(75$)Pumpuun käy cat pumps 310-340 osat