Haku löysi 4 tulosta

Kirjoittaja rumapallisti
Pe Heinä 03, 2015 2:45 am
Keskustelualue: Keskustelu
Aihe: Valokuvia!
Vastaukset: 422
Luettu: 132628

Re: Valokuvia!

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Siinäpä jokunen kuva ässästä mitä tuli kuvailtua kesäkuun alussa :thumb:
Kirjoittaja rumapallisti
La Kesä 06, 2015 2:59 am
Keskustelualue: Esipesu & Pesu
Aihe: Ammo nyc tuoteet
Vastaukset: 14
Luettu: 8044

Re: Ammo nyc tuoteet

Itellä tuli ostettua noin viikko sitten Ammo foam,hydrate ja plum wheelcleaner http://imageshack.com/a/img912/2152/w7ve2Q.jpg Tätä ennen autoa on pesty bilt-hamberin sekä dodon tuotteilla, nyt oli mukava päästä testaileen jotain uuttaki 8-) Testasin jo aiemmin nuita, mutta ei sattunu olemaan kamera ...
Kirjoittaja rumapallisti
Pe Touko 29, 2015 9:24 pm
Keskustelualue: Näyttämö
Aihe: AMMO Crème Reflective Paste on Audi A4
Vastaukset: 29
Luettu: 21160

Re: AMMO Crème Reflective Paste on Audi A4

Taisit olla tänään samaan aikaan Reshine Studiolta hakemassa Ammon tuotteita? Hyvin audi kiilteli! :good:
Ite olin sillä likasella ja naarmusella väyrysellä :oops:
Kirjoittaja rumapallisti
Ma Touko 25, 2015 11:28 pm
Keskustelualue: Keskustelu
Aihe: Oulun Detailing tapahtuma nyt!
Vastaukset: 4
Luettu: 3024

Re: Oulun Detailing tapahtuma nyt!

Kiitos vielä järjestäjille tapahtumasta, tämmösiä saa kyllä järjestää useamminki!
Ite en kyllä hoksannu tuolla mitään vippi aluetta:o