Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja Kettu
To Kesä 10, 2010 2:12 am
Keskustelualue: Keskustelu
Aihe: Myllytystä/vahausta pk-alueella/uudellamaalla
Vastaukset: 1
Luettu: 1903

Myllytystä/vahausta pk-alueella/uudellamaalla

Terve! Eli nyt tarttis saada auto kesäkuntoon ja maalipinta kiiltämään (Autona on musta -02 Civic, jossa maalipinta on samaa luokkaa kun tuolla näyttämön vastaavassa) Hakusessa olisikin siis jokin liike joka tekee edes lähes yhtä laadukasta jälkeä, kuin tämän sivuston vahailijat. Jos jollain on kert...