Haku löysi 1 tuloksen
- To Kesä 10, 2010 2:12 am
- Keskustelualue: Keskustelu
- Aihe: Myllytystä/vahausta pk-alueella/uudellamaalla
- Vastaukset: 1
- Luettu: 1903
Myllytystä/vahausta pk-alueella/uudellamaalla
Terve! Eli nyt tarttis saada auto kesäkuntoon ja maalipinta kiiltämään (Autona on musta -02 Civic, jossa maalipinta on samaa luokkaa kun tuolla näyttämön vastaavassa) Hakusessa olisikin siis jokin liike joka tekee edes lähes yhtä laadukasta jälkeä, kuin tämän sivuston vahailijat. Jos jollain on kert...