Haku löysi 7 tulosta

Kirjoittaja J-Boy
Su Heinä 31, 2016 10:57 pm
Keskustelualue: Myydään
Aihe: Myydään CG Hex-Logic laikkapaketti, Schollin aineita + muuta
Vastaukset: 2
Luettu: 1217

Re: Myydään CG Hex-Logic laikkapaketti, Schollin aineita + m

MYYTY (ei Janokselle)
Kirjoittaja J-Boy
To Heinä 28, 2016 9:56 am
Keskustelualue: Myydään
Aihe: Myydään Flex XC 3401 VRG pakotettu epäkesko
Vastaukset: 1
Luettu: 970

Re: Myydään Flex XC 3401 VRG pakotettu epäkesko

MYYTY
Kirjoittaja J-Boy
Ke Heinä 27, 2016 9:38 pm
Keskustelualue: Myydään
Aihe: Myydään CG Hex-Logic laikkapaketti, Schollin aineita + muuta
Vastaukset: 2
Luettu: 1217

Myydään CG Hex-Logic laikkapaketti, Schollin aineita + muuta

Myydään seuraava laikkapaketti. Kaikki tavarat käyttämättömiä. Laikat vielä muoveissa. CG Hex-Logic 4", vihreä, oranssi, valkoinen, musta CG Hex-Logic 5,5", vihreä, oranssi, valkoinen, musta CG Hex-Logic 6,5", vihreä, oranssi, valkoinen, musta Flexipads merino 130mm Laikkaharja, vaaht...
Kirjoittaja J-Boy
Ke Heinä 27, 2016 9:35 pm
Keskustelualue: Myydään
Aihe: Myydään Flex XC 3401 VRG pakotettu epäkesko
Vastaukset: 1
Luettu: 970

Myydään Flex XC 3401 VRG pakotettu epäkesko

Otsikon kone kaupan. Ostettu reilu 2 vuotta sitten Laitilasta Jannelta. Ei ole kertaakaan käytetty.

Mukana 2 tallaa, toinen koneen mukana tullut sekä pienempi.

Hintapyyntö: 280€

Kone Maskussa.

Jaakko, 0445351662
Kirjoittaja J-Boy
Ke Heinä 27, 2016 9:31 pm
Keskustelualue: Myydään
Aihe: Flex PE 14-2 + XC 3401 VRG ja laikat,tallat. Käyttämättömät
Vastaukset: 8
Luettu: 3752

Re: Flex PE 14-2 + XC 3401 VRG ja laikat,tallat. Käyttämättö

seatts kirjoitti:
J-Boy kirjoitti:
mixu74 kirjoitti:Hölmöhän se ei ole jos ei puolta tarjoa tampereelle toimitettuna.
No ei mikään huono tarjous!
No onhan se!
Nimenomaan.. :LOL: No, mut Rotary myyty. Pitää laitta lopuista erilliset ilmot, ei jostain syystä anna muokata tätä ilmoitusta.

Flex PE 14-2 myyty!
Kirjoittaja J-Boy
Ti Heinä 26, 2016 10:19 pm
Keskustelualue: Myydään
Aihe: Flex PE 14-2 + XC 3401 VRG ja laikat,tallat. Käyttämättömät
Vastaukset: 8
Luettu: 3752

Re: Flex PE 14-2 + XC 3401 VRG ja laikat,tallat. Käyttämättö

mixu74 kirjoitti:Hölmöhän se ei ole jos ei puolta tarjoa tampereelle toimitettuna.
No ei mikään huono tarjous!
Kirjoittaja J-Boy
Pe Heinä 01, 2016 10:49 pm
Keskustelualue: Myydään
Aihe: Flex PE 14-2 + XC 3401 VRG ja laikat,tallat. Käyttämättömät
Vastaukset: 8
Luettu: 3752

Flex PE 14-2 + XC 3401 VRG ja laikat,tallat. Käyttämättömät

Tuli 2014 alkuvuodesta ostettua Jannelta Laitilasta innostuksissa kattava setti myllytykseen. Autot vaihtuivat ja vapaa-aika väheni, jäi vehkeet tallin hyllylle. Eli tästä kattava setti, kaikki ovat tosiaan käyttämättömiä ja laikat tms. muoveissa. Vaahtomuovilaikkoja 3 eri kokoa, kaikille tallat rot...