Haku löysi 7 tulosta
- Su Heinä 31, 2016 10:57 pm
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Myydään CG Hex-Logic laikkapaketti, Schollin aineita + muuta
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1217
Re: Myydään CG Hex-Logic laikkapaketti, Schollin aineita + m
MYYTY (ei Janokselle)
- To Heinä 28, 2016 9:56 am
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Myydään Flex XC 3401 VRG pakotettu epäkesko
- Vastaukset: 1
- Luettu: 970
- Ke Heinä 27, 2016 9:38 pm
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Myydään CG Hex-Logic laikkapaketti, Schollin aineita + muuta
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1217
Myydään CG Hex-Logic laikkapaketti, Schollin aineita + muuta
Myydään seuraava laikkapaketti. Kaikki tavarat käyttämättömiä. Laikat vielä muoveissa. CG Hex-Logic 4", vihreä, oranssi, valkoinen, musta CG Hex-Logic 5,5", vihreä, oranssi, valkoinen, musta CG Hex-Logic 6,5", vihreä, oranssi, valkoinen, musta Flexipads merino 130mm Laikkaharja, vaaht...
- Ke Heinä 27, 2016 9:35 pm
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Myydään Flex XC 3401 VRG pakotettu epäkesko
- Vastaukset: 1
- Luettu: 970
Myydään Flex XC 3401 VRG pakotettu epäkesko
Otsikon kone kaupan. Ostettu reilu 2 vuotta sitten Laitilasta Jannelta. Ei ole kertaakaan käytetty.
Mukana 2 tallaa, toinen koneen mukana tullut sekä pienempi.
Hintapyyntö: 280€
Kone Maskussa.
Jaakko, 0445351662
Mukana 2 tallaa, toinen koneen mukana tullut sekä pienempi.
Hintapyyntö: 280€
Kone Maskussa.
Jaakko, 0445351662
- Ke Heinä 27, 2016 9:31 pm
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Flex PE 14-2 + XC 3401 VRG ja laikat,tallat. Käyttämättömät
- Vastaukset: 8
- Luettu: 3752
Re: Flex PE 14-2 + XC 3401 VRG ja laikat,tallat. Käyttämättö
Nimenomaan..seatts kirjoitti:No onhan se!J-Boy kirjoitti:No ei mikään huono tarjous!mixu74 kirjoitti:Hölmöhän se ei ole jos ei puolta tarjoa tampereelle toimitettuna.
Flex PE 14-2 myyty!
- Ti Heinä 26, 2016 10:19 pm
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Flex PE 14-2 + XC 3401 VRG ja laikat,tallat. Käyttämättömät
- Vastaukset: 8
- Luettu: 3752
Re: Flex PE 14-2 + XC 3401 VRG ja laikat,tallat. Käyttämättö
No ei mikään huono tarjous!mixu74 kirjoitti:Hölmöhän se ei ole jos ei puolta tarjoa tampereelle toimitettuna.
- Pe Heinä 01, 2016 10:49 pm
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Flex PE 14-2 + XC 3401 VRG ja laikat,tallat. Käyttämättömät
- Vastaukset: 8
- Luettu: 3752
Flex PE 14-2 + XC 3401 VRG ja laikat,tallat. Käyttämättömät
Tuli 2014 alkuvuodesta ostettua Jannelta Laitilasta innostuksissa kattava setti myllytykseen. Autot vaihtuivat ja vapaa-aika väheni, jäi vehkeet tallin hyllylle. Eli tästä kattava setti, kaikki ovat tosiaan käyttämättömiä ja laikat tms. muoveissa. Vaahtomuovilaikkoja 3 eri kokoa, kaikille tallat rot...