Haku löysi 2 tulosta
- To Maalis 01, 2012 2:21 pm
- Keskustelualue: Esipesu & Pesu
- Aihe: Pesu letkulla ja ruiskusuuttimella
- Vastaukset: 9
- Luettu: 6779
Re: Pesu letkulla ja ruiskusuuttimella
Kiitokset kaikille nopeista vastauksista ja neuvoista. Tilaukseen lähtee nyt ainakin autoon ruiskutettava esipesu-foam ja laadukas pesukinnas. Foamille ruisku löytyy tosiaan vaikkapa Biltemasta ja toinen ämpäri tuli myös ostoslistalle. Kuivauksen olen hoitanut laadukkaalla kuivaukseen sopivalla mikr...
- To Maalis 01, 2012 10:16 am
- Keskustelualue: Esipesu & Pesu
- Aihe: Pesu letkulla ja ruiskusuuttimella
- Vastaukset: 9
- Luettu: 6779
Pesu letkulla ja ruiskusuuttimella
Autoja on tullut pestyä aiemmin omakotitalon pihassa kesäaikaan kylmällä vedellä, letkun ja ruiskusuuttimen kanssa, ämpärissä vesi autonpesuaineella ja sieni pesuvälineenä. Nyt kysymys kuuluukin, kun auto on ns. talvilikainen eli suolainen, hiekkakurainen jne., niin mikä on fiksu tapa pestä lämpimäs...